ALGEMEEN
Dit document is de wedstrijdaanvulling versie v05 van 01 oktober 2020, als aanvulling op het algemene CadY Corona Trainings handelingsprotocol versie 06 van donderdag 9 juli 2020, dat hier als ingelast moet worden beschouwd. Bron is het overleg tussen Peter Cleton van CadY en Rens Veerman van Sportief Capelle op dinsdag 29 september 2020. Doel is om allen die betrokken zijn bij de CadY basketbal thuiswedstrijden 2020-2021 in de Lijster, startend op zaterdag 03 oktober 2020, in te lichten over de juiste manier van handelen in de corona epidemie periode.
VOOR IEDEREEN
Dit aanvullende Wedstrijden handelingsprotocol is voor iedereen die betrokken is bij de Thuiswedstrijden activiteiten van CadY: Leden, spelers, trainers, coaches, vrijwilligers, kantine, bestuur, ouders, halbeheerders, begeleiders, rijders, bezoekende teams, bezoekerspubliek enz. Een ieder dient strikt te handelen volgens dit protocol om gezond proberen te blijven en omdat de gemeente handhaaft en forse boetes op kan leggen.
BASISREGELS
UITGANGSPUNTEN
Enkele belangrijke uitgangspunten om op te letten (Handhaving let daar ook op):
SAMENVATTING RESTRICTIES
De volgende restricties gelden:
BEZOEKENDE TEAMS
PRESENTIELIJSTEN
Bij de ingang zullen presentielijsten liggen die door iedereen -vanwege eventueel bron en contactonderzoek-, verplicht ingevuld moeten worden. Verzoek is dat de Teams zorgen voor een al volledig ingevulde registratielijst van alle personen die de hal betreden, dus ook de rijders/begeleiders die de hal betreden.
CORONA COORDINATOR: GASTHEER/GASTVROUW
Bij de hal ingang is een gastheer/gastvrouw (in geel hesje) als Corona coördinator aanwezig die optreedt namens het CadY bestuur en hoofd Corona coördinatie Kees Zoutman. Hij/zij helpt om alles zo goed mogelijk in de goede (Corona) banen te leiden. Hij/zij zorgt o.a. dat de verplichte registratie wordt gedaan of ingeleverd. Iedereen dient hun aanwijzingen strikt op te volgen en uit te voeren.
CORONA COORDINATOR: COACH/TRAINER
De coach/trainer van het thuis spelende CadY team is de Corona coördinator voor de wedstrijd(en) zelf inclusief het bezoekende team, inclusief de aanloop/voorbereiding en de eventuele opruim werkzaamheden
BEVOEGDEN m.b.t. AANWIJZINGEN; PERSONEN WEIGEREN OF WEGSTUREN
Elk van de navolgende: CadY bestuur, Kees Zoutman, de gastheer/gastvrouw en/of de CadY coach/trainer, zijn elk zelfstandig bevoegd om personen te weigeren of weg te sturen, en dwingende aanwijzingen te geven. Iedereen dient hun aanwijzingen strikt op te volgen en uit te voeren. Bij corona maatregelovertredingen, is ieder van hen bevoegd om handhaving te bellen, die kan besluiten boetes uit te delen en/of de hal te sluiten. In geval van overtreding van de richtlijnen en regels (gesteld door bijvoorbeeld politie, handhaving) zullen desbetreffende individuen persoonlijk verantwoordelijk gehouden en aansprakelijk gesteld worden voor het betalen door hen of het verhalen bij hen, van deze boetes. CadY aanvaardt geen aansprakelijkheid.
TOEGANG HAL - Er is éénrichtingsverkeer volgens verplichte looproutes. De toegang tot de hal is alleen beschikbaar voor inkomende personen; zie verder onder looproutes en de tekening hierachter.
TRIBUNE - De tribune is voor iedereen gesloten. PUBLIEK Publiek/toeschouwers zijn niet toegestaan. KANTINE De kantine is gesloten.
DOUCHES - De douches zijn gesloten.
KLEEDKAMERS - Kleedkamers zijn gesloten. Dus allemaal thuis omkleden, en ook zo weer naar huis gaan en thuis douchen.
TOILETBLOK CENTRAAL - Toiletblok centraal is open en wordt enkele keren per dag schoon gemaakt.
LOOPROUTES - Volg zo veel mogelijk de éénrichtingsverkeer looproutes, zoals op de tekening is aangegeven.
De actuele versies van het Coronaprotocol Basketbalcompetities zijn altijd hier te vinden: https://www.basketball.nl/competities/competitiezaken/coronavirus/
Basketballvereniging Cady'73
Sporthal de Lijster
Lijstersingel 20
2902 JD Capelle a/d IJssel
Telefoonnummer: 06-25018786
(alleen bereikbaar op wedstrijddagen)
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!